مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا اپلیکیشن؟

چرا اپلیکیشن؟


هم‌اکنون اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها، جهت برقراری ارتباط و ارائه محصولات و خدمات به‌سرعت به‌سوی برنامه‌های مبتنی بر موبایل که به اپ یا اپلیکیشن معروف است روی آورده‌اند مهم‌ترین دلیل آن‌هم نفوذ گسترده موبایل در تمامی افراد یک جامعه است یک اپ می‌تواند کاتالوگی از خدمات یک شرکت باشد یا یک ابزار کارآمد جهت ارائه امکاناتی که امروزه توسط وب‌سایت‌ها و یا سایر نرم‌افزارها ارائه می‌گردد.

چه مالک و صاحب کسب‌وکاری باشید چه نه! درهرحال یک اپ قادر است تجارتی نو را برای شما رقم بزند بسته به ایده‌ای که دارید قادرید تا به نحو احسن با یک ابزار کوچک اما در دست همه، تعاملی سازنده با کاربران و مشتریان خود برقرار سازید.

برای مثال یک سوپر مارکت را در نظر بگیرید. قطعا هر شخص خریداری هر ساعت شبانه روز امکان بیرون رفتن از منزل را ندارد، در عین حال به خاطر محدودیت های کرونا، خرید حضوری و همچنین تجمع افراد در یک قسمت فروشگاه، کار با پول و کارت و... همه این موارد پیش زمینه سوق افراد جامعه اعم از مصرف کننده و هم کارفرمایان به سوی اپلیکیشن هایی است که کاربردی باشند. گرافیک زیبایی داشته باشند و از حداقل سرعت خوبی برخوردار باشند.

گروه آی آر اصفهان یکی از معتبرترین مجموعه های طراحی اپلیکیشن اصفهان می باشد که توانسته اپلیکیشن های کاربردی با امکانات بالا و سرعت خوب و بدون ایراد را در اصفهان طراحی نماید و منتشر کند.

جهت راهنمایی و مشاوره لطفا با شماره تماس ما در ارتباط باشید. 09902403325

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

طراحی اپلیکیشن اصفهان - طراحی اپلیکیشن در اصفهان - طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان






فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده